În cinstea acestei aniversări, Dacia a decis să se lanseze în lumea e-sports. Folosind platforma Rocket League, cunoscută pentru jocurile sale video, brandul a lansat „Campionatul Electric Dacia Spring”. Activarea a fost dezvoltată ca un instrument de comunicare cu generațiile tinere, care sunt tot mai conștiente de provocările asociate mobilității sustenabile.
Cu peste 60.000 de vehicule Spring comandate în mai puțin de un an, mașina este un succes incontestabil şi demonstrează angajamentul brandului de a democratiza mobilitatea electrică, mai ales în rândul celor tineri. Dacia ajunge și mai aproape de tânăra generație apelând la limbajul Rocket League.
„Campionatul Electric Dacia Spring” este un turneu creat de Dacia pe platforma Rocket League, la pot participa toți cei care doresc. Turneul va avea loc în perioada 5 aprilie - 24 aprilie, iar cei interesați pot intra în competiție în echipe de câte trei persoane. Fiecare membru din echipa câștigătoare va primi un premiu în valoare de 5.000 de euro și posibilitatea de a testa Dacia Spring pe o perioadă de 4 săptămâni.
Brandul dorește să comunice diferit despre provocările din domeniul mobilității electrice, având un mesaj de impact: mașinile electrice sunt accesibile tuturor, chiar și în jocurile video.
Cei care vor să se înscrie în competiție trebuie să se înregistreze aici. Revoluția electrică are loc acum!
⚡️ La mulți ani, Spring! ⚡️
DESPRE DACIA
Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori.
Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe 4 continente, oferind vehicule robuste, fiabile şi adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți. Modelele sale au devenit adevărate referințe pe piaţa auto: Logan a democratizat accesul la achiziția unui automobil nou, Duster s-a impus ca cel mai accesibil SUV, în timp ce Sandero a devenit liderul vânzărilor către persoane fizice în Europa. Dacia Spring se afirmă deja ca soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor.